lopen - Reisverslag uit Santa Iria da Azóia, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu lopen - Reisverslag uit Santa Iria da Azóia, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu

lopen

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

15 Juni 2017 | Portugal, Santa Iria da Azóia

Rustig aan beginnen, appen met mn jongste dochter, & vrienden, om 10:15 echt vertrokken!!!

Vrij snel een mooie kerk binnen gegaan, er was net een mis bezig. Op de een of andere manier raakte t me. Portugees maakt niets uit. Terwijl ik me vroeger in de kerk zooo verveelde, voelt het nu als mediteren.
Stempel.

Nog na de start, na de kathedraal & Santiago kerk een ijsje eten....

En toen Lissabon uit zien te komen

  • 16 Juni 2017 - 11:33

    Clo:

    Wat leuk Marj. Je zit er meteen helemaal in! Ik dacht dat je nog musea in Lissabon een paar dagen ging zien, maar je kon het lopen vast niet afwachten!
    Verschillende mensen die ik tegenkwam van de groep vroegen of je goed vertrokken was en hoe moedig ze je vinden

  • 16 Juni 2017 - 14:18

    Jacintha:

    wat leuk om zo met je mee te kunnen kijken op je reis,sterkte met je pijnlijke voeten....

  • 24 Juni 2017 - 17:24

    Annemarie Smallenburg:

    Leuk zo'n verslag. Heel veel sterkte. Moedig van je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Santa Iria da Azóia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2017

at last...voetenzorg

06 Augustus 2017

weer naar huis

05 Augustus 2017

met gene in lissabon

01 Augustus 2017

Lissabon ....jonge meiden en...Gene

31 Juli 2017

onderweg....naar Lissabon
Marjanne

ik ben kunstenaar en maak fresco's, tekeningen, brandschilderwerk en glas in lood.

Actief sinds 13 Juni 2017
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 14861

Voorgaande reizen:

13 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: