lopen - Reisverslag uit Santa Iria da Azóia, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu lopen - Reisverslag uit Santa Iria da Azóia, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu

lopen

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

15 Juni 2017 | Portugal, Santa Iria da Azóia

Rustig aan beginnen, appen met mn jongste dochter, & vrienden, om 10:15 echt vertrokken!!!

Vrij snel een mooie kerk binnen gegaan, er was net een mis bezig. Op de een of andere manier raakte t me. Portugees maakt niets uit. Terwijl ik me vroeger in de kerk zooo verveelde, voelt het nu als mediteren.
Stempel.

Nog na de start, na de kathedraal & Santiago kerk een ijsje eten....

En toen Lissabon uit zien te komen

• 16 Juni 2017 - 11:33

Clo:

Wat leuk Marj. Je zit er meteen helemaal in! Ik dacht dat je nog musea in Lissabon een paar dagen ging zien, maar je kon het lopen vast niet afwachten!
    Verschillende mensen die ik tegenkwam van de groep vroegen of je goed vertrokken was en hoe moedig ze je vinden

• 16 Juni 2017 - 14:18

Jacintha:

wat leuk om zo met je mee te kunnen kijken op je reis,sterkte met je pijnlijke voeten....

• 24 Juni 2017 - 17:24

Annemarie Smallenburg:

Leuk zo'n verslag. Heel veel sterkte. Moedig van je.