rust! - Reisverslag uit Vila Franca de Xira, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu rust! - Reisverslag uit Vila Franca de Xira, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu

rust!

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

18 Juni 2017 | Portugal, Vila Franca de Xira

Geslapen in Alverca
Het zou 39 graden worden, uiteindelijk werd t zelfs 42 graden!!! Zwembadweer vond mn jongste dochter.
Eerst de weg weer terug vinden... na 1 uur en een stuk dubbel gelopen was ik weer waar ik de dag ervoor naar n bed ging zoeken....
Rustig aan dus...
Na 2,5 uur lopen, in Allehandra, zag ik mensen met koelboxen. Park? Ik was toe aan n pauze ...
Wat schetst mn verbazing: ZWEMBAD! Hoezo toeval?
Zwembad-dag dus. Vroeger hield ik al van zwemmen. Dus lezen, water in, water drinken, eten, uitrusten, beetje verbranden..
Ik wilde nog naar de volgende plaats, naar t bleeef zo warm!
Via de kiosk- medewerker kreeg ik te horen dat ik kon overnachten in de brandweerkazerne. Prima. Slaapzaal HOT voor mij alleen.
Er bleek nog n feest te zijn, even gekeken en vroeg naar bed... in t lawaai. vanmorgen bleek dat ik het rennen van de stieren had gemist....
Voor 7 uur weer aan de wandel, geen 42 graden, prima wandelweer. Vroeg Aangekomen in Vila Franca de Xira. Zo'n mooi plaatsje!! Kerk pas open om 15:00 uur... wat nu?
Ik heb geen haast. Lekker door dit plaatsje lopen vandaag. Op terrasje zitten de plaatselijke bladerdeeg&banketbakkersroom gebakje eten. Ik ga vandaag ook eens tekenen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Vila Franca de Xira

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2017

at last...voetenzorg

06 Augustus 2017

weer naar huis

05 Augustus 2017

met gene in lissabon

01 Augustus 2017

Lissabon ....jonge meiden en...Gene

31 Juli 2017

onderweg....naar Lissabon
Marjanne

ik ben kunstenaar en maak fresco's, tekeningen, brandschilderwerk en glas in lood.

Actief sinds 13 Juni 2017
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 14875

Voorgaande reizen:

13 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: