Lissabon start - Reisverslag uit São Jorge de Arroios, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu Lissabon start - Reisverslag uit São Jorge de Arroios, Portugal van Marjanne Geurtsen - WaarBenJij.nu

Lissabon start

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

13 Juni 2017 | Portugal, São Jorge de Arroios

Berevroeg op
Dus ook Clo, lief dat ze me naar Schiphol bracht.

Vandaag feestdag van st Antonio,
En net toen ik mn 1e stempel voor mn pelgrimspaspoort ging halen in de kathedraal, begon er een mis.
Met aan t eind het aanraken van een relikwie. Plus nog een processie.
Vervolgens liep ik toevallig langs een kerkje: de Santiago kerk. De echte start in Lissabon van de pelgrimsroute door Portugal.
De priester vertelde me hoe te lopen. Morgen nog in Lissabon dwalen
Donderdag is de eerste pleisterplaats op 20 km afstand... iets verder dan ik rustig aan beginnend van plan was..

Wel wennen om zonder maatje te reizen.
Maar wel zoveel fijne appjes



  • 13 Juni 2017 - 23:49

    Martin :

    Hoi Marjanne,
    effe rondkijken op deze site.

    Volgens mij zit jij op loopafstand van Museo Calouste Gulbenkian.

    Heel leuk oudheidskundig museum.
    Schilderkunst van de renaissance tot de 18de eeuw.
    En heel veel kunst uit de hele wereld van eeuwen terug.
    Aziatisch, Arabisch, Chinees etc.

    Ben er zelf ook geweest, prachtig om rond te kijken.

    groeten,
    Martin

  • 15 Juni 2017 - 00:31

    Paul Geurtsen:

    Hé leuk. Veel plezier met je wandeltocht! Hoop op veel interessante ontmoetingen en inspiratie. Groetjes, Paul

  • 15 Juni 2017 - 19:30

    Kris:

    Wat bijzonder dat ik met je mee mag kijken. Lieve groet, Kris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, São Jorge de Arroios

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2017

at last...voetenzorg

06 Augustus 2017

weer naar huis

05 Augustus 2017

met gene in lissabon

01 Augustus 2017

Lissabon ....jonge meiden en...Gene

31 Juli 2017

onderweg....naar Lissabon
Marjanne

ik ben kunstenaar en maak fresco's, tekeningen, brandschilderwerk en glas in lood.

Actief sinds 13 Juni 2017
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 14863

Voorgaande reizen:

13 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: